21 Şubat 2012 Salı

Me and You and Everyone We Know

Tür: Dram,Komedi
Yapım: 2005-ABD
Yönetmen: Miranda July
Senaryo: Miranda July
Oyuncular: Miranda July,  Najarra Townsend,  
John Hawkes,  Brad William Henke, Carlie Westerman,  Jonell Kennedy,  
Amy French,  Natasha Slayton,  Colette Kilroy,  Miles Thompson,
 Brandon Ratcliff,  Ellen Geer,  Hector Elias

me and you by film dinleyim on Grooveshark



+Bir sonraki sokakta ayrılacağız. 
Tyrone Sokağı'nda.
-lce Land tabelası yolun yarısı demek.
Yarıyol noktası.
+lce Land... Hani ilişkilerde bir nokta vardır. 
Sonsuza dek sürmeyeceğini anladığın nokta.
Sonu görmeye başlarsın. 

Tyrone Sokağı.
-Evet ama daha oraya gelmedik.
Hala iyi kısmındayız. Henüz birbirimizden bıkmadık bile.
+Senden hiç bıkmadım.
Vay, yaklaşık altı ay oldu değil mi?
-Ne? Altı ay mı? O zaman lce Land tabelası 8 ay mı?
Ne yani ilişkimiz bir buçuk yıl mı sürecek?
+Bilmiyorum. İddialı konuşmak istemem. 
Evli olup olmadığını bilmiyorum.
- Değilim. Ayrıldım. Geçen ay ayrıldım.
Bence şu Tyrone en az 20 yıl uzakta.
+ Öyle mi?
- Evet.
+Tamam, bence Tyrone yaşlanıp öleceğimiz yerde.
Ve bu cadde bizim beraber geçireceğimiz hayatımız.

-Gördün mü, bu harika. Bence böyle olsun.
+ Tamam.
....
Sanırım bundan kaçış yok. Herkes ölüyor.
-Arabana kadar sana eşlik edebilirim.
+Belki bu uzun güzel hayatı beraber yaşadığımız için mutlu olmalıyız.
Bu pek çok insanın erişemediği bir mutluluk.


- Tamam.
+ Tamam.

- İşte gidiyoruz.
+İşte gidiyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder