2 Şubat 2015 Pazartesi

About Elly / Darbareye Elly


Tür: Dram
Yapım: 2009 - İran
Yönetmen:  Asghar Farhadi
Senaryo: Asghar Farhadi
  Oyuncular:
 Taraneh Alidoosti,  Golshifteh Farahani,  
Shahab Hosseini,  Peyman Moaadi,  Saber Abbar 


"Her yalan bir gün saklandığı kuytudan çıkar."


*Dedim ki niçin blogda İran sinemasına yer vermiyorum. 
İlk olarak, Oscar ve Altın Küre ödüllü senarist ve yönetmen Asgar Ferhadi filmiyle başlayalım istedim. Müzik kullanımı açısından elbette yüksek beklentilerimiz yok. Fakat filmin sonunda kullanılan Andrea Bauer bestesi, filmin insanı saran tüm duygularını içinde barındırır nitelikte.



Elly: Neden ayrıldın?
Ahmet : Bir sabah uyandık, 
duş aldık, kahvaltı yaparken dedi ki; 


"Kötü bir son, sonsuz umutsuzluktan iyidir".

                    

.



1 yorum:

  1. İran filmlerini seviyorum. Bu filmi hiç bilmiyordum. Seyretmeye niyetlendim.

    YanıtlaSil