12 Eylül 2013 Perşembe

Moonrise Kingdom

 


Tür: Dram, Komedi, Romantik
Yapım: 2012 - Fransa, İsviçre
Yönetmen:  Wes Anderson 
Senaryo: Roman Coppola, Wes Anderson
Oyuncular: 
Jared Gilman, Kara Hayward, Bruce Willis
Edward Norton, Bill Murray, Frances McDormand
Tilda Swinton, Jason Schwartzman, Bob Balaban



Sam: Sanırım gerçek bir ailede olduğumu hissediyorum. 
Sizin gibi değil, ama benzer bir aile.
Suzy: Her zaman bir yetim olmayı istemişimdir. 
Favori karakterlerimin çoğu öyledir. Bence özel bir hayat yaşıyorsunuz.
Sam: Seni seviyorum, 
fakat ne konuştuğunu bilmiyorsun.






Sam: Neden hep dürbün kullanıyorsun?
Suzy: Nesneleri daha yakınımda görmemi sağlıyor. 
Çok uzakta olmasalar da kullanıyorum. 
Bunun sihirli gücüm olduğunu varsayıyorum.
Sam:Şiir gibi konuştun. Bilirsin, şiirler her zaman kafiyeli 
olmak zorunda değildir. 
Önemli olan yaratıcı olmalarıdır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder