5 Eylül 2013 Perşembe

Vivre Sa Vie (1962)



Tür: Dram
Yapım: 1962 - Fransa
Yönetmen: Jean-Luc Godard
Senaryo: Jean-Luc Godard

Oyuncular: Anna KarinaSady Rebbot  
André S. Labarthe Guylaine Schlumberger Monique Messine









Nana: Bence yaptığımız her şey
bizim sorumluluğumuzda. 
Özgürüz.
Elimi kaldırıyorum 
- Ben sorumluyum.
Başımı çeviriyorum 
- Ben sorumluyum.
Üzgünüm
 - Ben sorumluyum.
Sigara içiyorum
 - Ben sorumluyum.
Gözlerimi kapıyorum 
- Ben sorumluyum.
Bazen sorumluluğumu unutsam da,
hayat bu!
Ve dediğim gibi,
ondan kaçış yok.

Yine de her şeye rağmen
yaşamak güzel.
Sadece hayatın tadını çıkarmaya çalışmalısın.

Sonunda her şey olacağına varıyor.
Mesaj mesajdır.
Tabak tabaktır.
Erkek erkektir.

Ve hayat hayattır.





"Ne kadar çok konuşursak, 
kelimeler de anlamlarını o kadar yitiriyor."





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder